ارتباط با چرم مون اینستاگرام: instagram.com/charmmoon_ir | خدمات پس از فروش 05138496880 | پیگیری پیامکی سفارش با ارسال شماره سفارش به: 20002030202530 | مدیریت : 09156445804

کت و کاپشن چرم در استایل مردانه

Thursday، ۲۵ Dey ۱۳۹۹

از اکثر کسانی که چرم پوش اند و به استایل خود اهمیت سوال کنید به کت چرم علاقه و حداقل یک کت یا کاپشن چرم در کمد لباس هایشان دارند.
خب امروز میخواهیم سراغ کت و کاپشن های چرم و انواع مدلهایش برویم. پس با ما همراه باشید.

کت و کاپشنهای چرم یکی از جذاب‌ترین محصولات چرمی است که در فصل پاییز برای آقایان است. این کت‌ها بیشتر از سوی مردان جوان و خوش‌استیل که تیپی کژوال را انتخاب می‌کنند استفاده می‌شود. کت‌های چرم یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست.

از زمانی که وارد صنعت پوشاک شده اند، همواره جز بهترین و محبوب ترین محصولات چرم بوده و جز پرفروش ترین محصولات چرم بشمار میرود.

کت و کاپشن های چرمی هم مانند بقیه محصولات کیف و کفش که هم چرم طبیعی دارند و هم مصنوعی مستثنا نیستند. پس پیشنهاد ما به شما اینه که اگر قصد خرید کت یا کاپشن چرم دارید، از جنس چرم طبیعی خرید کنید. حالا شاید بپرسید چرا؟! خب ببینید کت چرم طبیعی هم مثل کفش چرم طبیعی باعث راحتی شما، خاص شدن استایل و شخصیت شما و البته دوام بالا محصولی که خرید میکنید میشود. ولی کت هایی که از چرم مصنوعی تهیه شوند هرچند از بهترین چرم مصنوعی تولید شود، دوام چرم طبیعی را نداشته و بعد مدتی حتی ممکن است پوسته شود. کت چرم طبیعی از چرم گوسفندی و بزی تهیه میشود که صدالبته چرم گوسفندی کیفیت بهتری دارد. حالا میرویم سراغ انواع کت های چرم.

کت چرم کلاسیک:

کت های چرم کلاسیک به کسانی که علاقه مند به استایل کلاسیک می باشند، پیشنهاد میشود. چون علاوه بر سادگی، زیبایی را بشما هدیه میدهد.

کت چرم بایکر:
کت های بایکر که در اصل طراحی آن ها برای موتور سوار ها بوده ، برای سوارانی که روی موتور تکیه می کنند (برخلاف کت های ریسر) طوری طراحی شده که بیش از اندازه جذب و آزار دهنده نباشد. این کت ها به دلیل داشتن اجزا زیاد در ظاهر مانند سگک و زیپ ها و سایر آیتم ها و مهمترین قسمت آن که یقه های بزرگ و برگردان چسبیده به پایین توجه بسیاری را به خود جلب می کند. با توجه به سیقلی و براق بودن کت بایکر چه روز باشد یا شب و چه در هنگام راه رفتن در خیابان یا در هر موقعیت دیگری باشید بسیار جذاب جلوه می کنند.

کت چرم ریسر:

همانطور که از اسم آن هم بر می آید این کت ها برای مسابقه ها طراحی شده بوده اند. بعد از جنگ جهانی دوم مردان زیادی برای سرگرمی به سمت مسابقات محلی موتور سواری روی آوردند. پس نیاز بود کت های چرمی ساده ای طراحی شود که سنگینی پشت آن به اندازه بوده و در جلو زیپ محکمی داشته باشد تا برای مسابقه دهندگان ایده آل باشد. این کت ها عموما اسلیم فیت بوده که جزییات چندان زیادی نداشته و صرفا تنها جزییات متفاوت آن همان زیپ جلوی آنهاست. طراحی کت های ریسر معمولا برای استایل های مینیمال و افرادی که بدنی صاف و فلت دارند مناسب است ، مخصوصا برای افرادی که شانه هایشان عریض تر باشد.

کت چرم بامبر:
کت بامبر یا همان bomber jacket که در گذشته برای خلبان ها طراحی شده بوده در مجموع ظاهری آرام و ساده دارند و تمرکز اصلی در طراحی کت های بامبر فرم کلی آن است که دور کمر و مچ آن تنگ و چسبان باشد. این کت ها قابلیت انطباق بسیار خوبی با سایر اجزاء در ساخت استایل دارند. پس می توانید با آن استایل های متنوعی بسازید.

این کت ها در حال حاضر به محبوب ترین، در بین انواع کت چرم تبدیل شده اند ، که با توجه به ظاهر تطبیق پذیر و جذاب آن پدیده ی عجیب غریبی نیست.

کت چرم خلبانی:

این کت ها هم مانند کت های بامبر برای خلبان ها طراحی شده بود و دارای بخش پشمی بوده و هدف آن گرم نگهداشتن خلبان ها بوده. امروزه هم خلبان ها و هم مردم عادی از این کت ها استفاده می کنند ، که هم کاربردی بوده و هم خوش استایل هستند. این کت ها بیشتر برای زمستان مناسب اند که ظاهری زیبا داشته و در عین حال گرم و راحت هستند. فراموش نکنید که ظاهر به نسبت ساده آن به همراه شلوار ساده می تواند استایل ایده آلی برایتان بسازد.

کت چرم فیلد یا نظامی:
اساس طراحی این کت ها لباس نظامی بوده. کت های نظامی که اساسا از جنس کتان بودند و بعدا به صورت چرمی به روز شدند. از ویژگی های این کت ها ، چند جیبی بودن است و نسبت به سایر کت های چرم، کمی بلند تر هستند. این کت ها بیشتر برای ساخت استایل جدی به کار می روند. با این حال نه تنها بسیار محبوب اند، بلکه همواره به عنوان یکی از مهم ترین و نمادین ترین ها در بین انواع کت چرم شمره می شوند.

امیدواریم توانسته باشیم نکات خوبی را یادآور بشویم.