ارتباط با چرم مون اینستاگرام: instagram.com/charmmoon_ir | خدمات پس از فروش 05138496880 | پیگیری پیامکی سفارش با ارسال شماره سفارش به: 20002030202530 | مدیریت : 09156445804

دستکش زنانه؛ آنچه قبل از خریدن باید بدانید!

Tuesday، ۱۴ Bahman ۱۳۹۹

همراهان عزیز چرم مون سلام. بهتره بگیم همراهان خانم چرم مون سلام. اومدیم امروز بهتون بگیم که چه دستکشی برای زمستونتون بخرید تا هم دستتون گرم نگه داره هم دووم خوبی داشته باشه.

با سرد شدن هوا هممون به فکر خرید البسه و اکسسوری های گرم میفتیم. خب دستکشم یکی از ملزوماته و خریدش میشه گفت واجب! چون هوا زمستان علاوه بر سرما خشکم هست و باعث آسیب به پوست دست و خشک شدن پوست میشود.

دستکش ساده

اگر منطقه سکونتتون خیلی سرد نیست، دستکش پشمی گزینه خوبی میتونه براتون باشه. به اندازه طول دستکش دقت کنید که برای شما مناسب باشه.

دستکش دولایه

خب رسیدیم به محل سکونت کسانی که منطقشون مرطوبی است. باید دستکش دولایه انتخاب کنید، چون که هم دستتون از سرما محافظت کنه،و هم از رطوبت. دستکش های دولایه این وظیفه رو به خوبی انجام میده.

دستکش‌های کشی

دستکش های کشی علاوه بر مزیت دستکش های دولایه و ساده، یک مزیتی دیگه دارند اینه که لایه رویه دستتون اضافه میشه و باعث گرم نگه داشتن دست و محافظت از سرما بیرونی میشه.

دستکش چرم

دستکش های چرم تمام ویژگی های کامل یک دستکش خوب داره. هم گرما، هم دوام و جنس خوب، هم محافظ از رطوبت و ... . دستکش های چرمی علاوه بر ویژگی هایی که گفتیم، شیک و خاص به حساب میان. معمولا آستر پشمی دارند که باعث میشود دستانتان را به خوبی گرم نگه دارد.

امیدواریم تونسته باشیم مطلب مفید و آموزنده برای شما عزیزان گفته باشیم.

برای خرید دستکش زمستانه بر روی خرید کلیک کنید