ارتباط با چرم مون اینستاگرام: instagram.com/charmmoon_ir | خدمات پس از فروش 05138496880 | پیگیری پیامکی سفارش با ارسال شماره سفارش به: 20002030202530 | مدیریت : 09156445804

دستکش رانندگی جیر

Wednesday، ۲۴ Dey ۱۳۹۹

دستکش عکس بالا، ترکیب چرم و جیر بود حالا حتما میپرسین جیر چیه؟ هر جلد چرم طبیعی پشت و رو داره که هرکدوم بافت متفاوتی داره! طرف اول که رویه چرمه و بافت پوستی و صیقلی داره. (قسمت پشت یا کف دستکش)
دستکش عکس بالا، ترکیب چرم و جیر بود حالا حتما میپرسین جیر چیه؟ هر جلد چرم طبیعی پشت و رو داره که هرکدوم بافت متفاوتی داره! طرف اول که رویه چرمه و بافت پوستی و صیقلی داره.
اما طرف دوم (پشت چرم) بافت پرز دار و مخملیه که به اسم جیر میشناسیم (قسمت بالا یا روی دستکش)

حالا چطوره که به بعضی از دستکش، مانتو، کفش یا دستبندها نگاه میکنیم و هردو طرف بافت جیره؟
در واقع اونها چرم هایی هستند، که قسمت صیقلیشون رو اینقدر با دستگاه های مخصوص سمباده زدن که طرف پوست صیقیلش تموم شده و به قسمت پرزدار و مخمل شکل رسیدن!!!
خب قطعا اول از همه میگم برای زیبایی منحصر بفردش اما از مزایا دیگه جیر میشه به دوخت راحتتر نسبت به چرم اشاره کرد!
راستی نرمی و لطافت جیر مزیت دوست داشتنیه! مخصوصا که برای راحتی دست در دستکش خیلی خیلی مهمه

مزیت دیگه ای که جیر رو استثنایی میکنه، مقاومت در برابر خط و خش و ضربه هستش و همین نکته باعث عمر خیلی زیاده محصولات جیره!!!
اما دستکش های جیر چقدر گرما دارند؟ تابستونی یا زمستونی یا چی؟ جیر گرمه یا خنک؟
جیر چون سطح پرزدار و مخملی داره بازتاب کننده نور نیست ولی جاذب خوب گرما از طریق نور خورشیده و تو صبح های سرد زمستون شمارو به خوبی گرم نگه میداره از طرفی چون نسبت به چرم ضخامت کمتری داره و بافتش تهویه مناسبی داره،در شب کاملا خنک و مناسب شب های گرم تابستونه البته استفاده از جیر در هر آب و هوایی بغیر از صبح های داغ آفتابی توصیه میشه!

برای خرید دستکش جیر رانندگی میتونید از این لینک اقدام کنید.