ارتباط با چرم مون اینستاگرام: instagram.com/charmmoon_ir | خدمات پس از فروش 05138496880 | پیگیری پیامکی سفارش با ارسال شماره سفارش به: 20002030202530 | مدیریت : 09156445804

از دستکش چگونه نگهداری کنیم؟

Thursday، ۲۵ Dey ۱۳۹۹

سلام به همراهان چرم مون. یکی از دغدغه های بزرگی که موقع خرید دستکش چرم وجود داره، چجوری ازش نگهداری کنیم؟ حقیقتا دغدغتون درسته و اشکالی بهش وارد نیست ولی نگران نباشید ما امروز قصد داریم بهتون بگیم چجوری از دستکشتون نگهداری کنید
پس با ما همراه باشید.

اول اینکه شما زمانی که دستکشتان را دستتان میکنید، از سر دست آرام بکشید، دوم با انگشتانتان بین فرو رفتگی ها بین انگشت بروید تا همه را داخل کنید و یکبار دیگه بکشید تا محکم شوند و اگر دکمه دارد آن را ببندید.

برای نگهداری از دستکشتان مطمئن شوید که آنها برای زمان زیادی ماندگاری داشته باشند. البته این کاریست که شما نباید انجام بدهید. اکثر مردم به سادگی دستکششان را بیرون می کشند و با یک انگشت. (این تمام کاری است که انجام میدن) این کار بلاشک اشتباه است. این کار فشار زیادی را روی دستکش وارد میکند و در طول مدت باعث چروک دستکش شما میشود. (کشیدن مشابه این برای چرم خوب نیست)


خب حتما میگید چجوری دستکش را از دست در بیاریم؟! عجله نکنید بهتون میگیم.
به جای آن کار و اشتباه عامیانه, کاری باید بکنید اول اگر دستکشتان دکمه دارد آنرا باز کنید، دوم با لطافت هر کدام از انگشتها را جدا بکشید (فقط به مقدار کم تا دستکش را شل کنید)، سوم تمام انگشتانتان را گرفته و همزمان بکشید، این کار کشش کمتری روی دستکشتان وارد میکند و شما میتوانید برای مدت بسیار طولانی از دستکش خود استفاده کنید. چهارم به محض اینکه دستکش را از دستتان کشیدید، آنها را روی هم بصورت تخت گذاشته و صافشان کنید ( با کشیدن دست خود بصورت طولی و عرضی بر دستکش) به هیچ عنوان آنرا مچاله نکنید چون هم برای چرم و دستکش بد است و هم در طول مدت بدشکل میشود.

وقتی دستکش رنگ سفید یا روشن دارید، آنهارا کنار دستکش های رنگ تیره نگذارید. (احتمال رنگ دادن به دستکش) 

یک پیشنهاد به آقایان میکنیم رنگ دستکش خود را بین 4 رنگ شرابی، خاکستری، قهوه ای و عسلی انتخاب کنند. بین این رنگ ها میتوانید در کشو لباستان همه چیز را ترکیب کنید، حال مهم نیست که شما رنگ لباس هایتان مشکی، زرد، سبز، قرمز، آبی و .... باشد، این رنگها با آنها مطابقت دارد.
هرگز دستکش خود را نچلانید، دستکش چرم را خراب میکند.
برای دستکش لازم نیست هرچند روزی آن را براق کنید، البته دستکش چرم هم مثل کفش چرم نیاز به براق کننده دارد و نیاز چرم است، دستکش چرم هم بی نیاز نیست ( نکته قابل توجه از براق کننده بی رنگ استفاده شود و البته از براق کننده های معمولی که فقط ابر هستند با مقداری روغن روی آن استفاده نکنید.)

البته تا حداقل یکسال نیازی به استفاده از براق کننده نیست. 


نظرشما چیه؟! موافقید؟!